Obchodní podmínky e-shopu Zoohaus Schlesinger


Registrace

Před zahájením nákupu prostřednictvím našeho e-shopu je třeba se přihlásit do systému pomocí uživatelského jména a hesla (stávající uživatelé) nebo provést registraci (noví uživatelé). Při nákupu bez přihlášení bude uživatel k přihlášení respektive k registraci vyzván systémem před ukončením nákupu.


Doprava a způsob úhrady objednaného zboží

Veškeré zboží objednané v našem e-shopu zasíláme standardně jako balík České pošty "do ruky", případně "na poštu" ( ev. uveďte v poznámce při objednávce). Zboží je možné vyzvednout osobně, po předchozí dohodě.

Cena za dopravu bude přičtena k ceně objednaného zboží.


balík "do ruky" Česká pošta + dobírka              150 Kč vč. DPH



Dodací lhůty

Veškeré objednávky z našeho e-shopu vyřizujeme bez odkladu. V případě krmného hmyzu s ohledem na venkovní teploty. V období mrazů hmyz neposíláme. Stejně tak neposíláme hmyz v letním období za extrémních teplot. Pokud se pohybují denní teploty na nulou a noční příliš neklesají pod bod mrazu, lze hmyz poslat s topným sáčkem, který je účtován navíc ve výši 33 Kč vč. DPH. V případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem. Krmný hmyz dodáme nejpozději následující týden po týdnu, kdy byla uzavřena objednávka.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod Zoohaus Schlesinger se zavazuje, že bude chránit Vámi poskytnutá data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Firma Zoohaus Schlesinger veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nutnému pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá Zoohaus Schlesinger s jejich osobními údaji výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z naší databáze.


Reklamační řád

ZÁVADY:


Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, sdělí tyto skutečnosti písemně na kontaktní mail prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

 

Odstoupení od smlouvy v zásilkovém prodeji. Podle ustanovení § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte právo od smlouvy uzavřené v zásilkovém obchodě odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění, a to bez udání důvodu (tedy i v případě, že je zboží bezvadné).
V případě, že nebudete se zaslaným zboží spokojeni je možné uplatnit vrácení zboží do 14dní od obdržení zásilky /vč.dokladu, nezničené a nepoužité, popř. pokud výrobek byl i v originálním obalu/. Dopravu zboží k prodejci hradí zákazník. Po obdržení zásilky od kupujícího a po zkontrolování Vám bude částka za zboží poslána na Vámi uvedený účet (bez poštovného). Možná je i výměna za jiné zboží /zde si zákazník hradí znovu poštovné.

V případě, že objednavatel bezdůvodně odmítne převzít od České pošty, objednané zboží a toto je nám vráceno, jsme oprávněni vymáhat zbytečně vynaložené náklady na dopravu zásilky k objednavateli. Toto nekorektní chování není možné tolerovat.

 

ZÁRUKA:

 

Standardní záruka na zboží je 24 měsíců. Reklamaci na zboží je vyřizována nejdéle do 30dnů ode dne podání, pokud musí být reklamace z nějakého důvodu prodloužena prodávající o této skutečnosti informuje mailem kupujícího.

V případě reklamace zákazníkem si může prodávající od zákazníka vyžádat foto poškozené zásilky  /krabice/ nebo  poškozeného zboží, popř. žádat o zaslání poškozeného zboží nazpět. Zákazník je povinnen poškozené zboží do úplného vyřízení reklamace mít k dispozici.

 

POŠKOZENÍ ZÁSILKY



Při poškození zásilky musí kupující nahlásit reklamaci pracovníkovi České pošty pokud je zboží dodáno na adresu kupujícího. V případě uložení zásilky na Poště zákazník uplatní reklamaci poškození balíku na pobočce dodávající pošty.

 

 


©2010 ZOOHAUS SCHLESINGER


Webdesign by websites.cz
papoušek
Česky
Deutsch
packy
nákupní košík přihlášení
Acheter la mode des femmes en France: Bottes UGG Pas Cher, Louis Vuitton Pas Cher.